Service en onderhoud

Service & Onderhoud is een steeds belangrijker onderdeel geworden binnen de installatiebranche. Binnen Schoonderbeek Installatie is om die reden halverwege de jaren 90 van “service & onderhoud” een apart bedrijfsonderdeel gemaakt.

De afdeling Service & Onderhoud is verantwoordelijk voor planmatig preventief onderhoud van de installaties van klanten, kleine aanpassingen in installaties en het verhelpen van storingen. Verder verzorgt deze afdeling de inbedrijfstellingen van inbraakbeveiligings-, brandmeld-, ontruimings- en domotica-installaties op projecten.

24/7 Storingsdienst

Klanten met een onderhoudscontract kunnen 7 dagen per week, 24 uur per etmaal storingen melden. Tijdens kantooruren kunnen deze storingen via het gebruikelijke telefoonnummer worden gemeld; voor storingen buiten kantoortijden is er een speciaal storingsnummer beschikbaar waarbij de klant na intoetsen van een code contact krijgt met de dienstdoende storingsmonteur.

De service-monteurs verzorgen aanpassingen aan diverse installaties, lossen storingen op en verrichten preventief en correctief onderhoud aan diverse installaties.

Onderhoudscontracten

Voor het doelmatig blijven functioneren van de installaties kunt u een onderhoudsovereenkomst afsluiten met één van de bedrijven van de Schoonderbeek Installatiegroep. De overeenkomst bestaat uit preventief en correctief onderhoud aan de installaties en het verstrekken van rapportages.
De jaarlijkse controle omvat de werkzaamheden om de toestand van de installaties vast te stellen en te beoordelen. Het preventief onderhoud omvat alle maatregelen, die nodig zijn om de installatie in de nominale staat te houden.

Tekeningen, onderhoudscontracten en onderhoudsrapportages worden verwerkt in Sharepoint. Zowel contractbeheerders als monteurs hebben zo de beschikking over de meest recente en relevante informatie.

Contact

Wilt u meer informatie over wat wij voor u kunnen betekenen?  Laat het ons weten.